Bu çalışmanın konusunu, bir kitle iletişim aracı olarak reklam filmlerinde hipergerçeklik ve bir hipergerçeklik aracı olarak popüler sanat arasındaki ilişkinin irdelenmesi oluşturmaktadır. Çalışmada bir kitle iletişim aracı olarak reklam filmlerinde hipergerçeklik üretimi, reklam filmlerinde bir hipergerçeklik aracı olarak popüler sanat imgeleri kullanımı ele alınmıştır. Çalışmanın temel amacı, reklam filmlerinde hipergerçeklik ve popüler sanat arasındaki ilişkinin ortaya konulmasıdır. Çalışma ile reklam filmlerinde hipergerçeklik üretiminin açıklanması ve bir hipergerçeklik aracı olarak popüler sanat imgelerinin kullanımının incelenmesi hedeflenmiştir. Bu hedef doğrultusunda, Baudrillard’ın hipergerçeklik kuramı doğrultusunda hareket edilecek olup, bir medya aracı olarak reklam filmlerinde hipergerçeklik üretimi ve hipergerçeklik üretiminde popüler sanatın rolü üzerinde durulmuştur. Bu kapsamda çalışmada içerik analizi ve göstergebilimsel analiz yöntemlerinden yararlanılmıştır. Elde edilen bulgular değerlendirildiğinde, reklam filmlerinde popüler sanat imgelerinin hipergerçeklik aracı olarak kullanımının markalar için pozitif yönde bir yansımasının bulunduğu ortaya çıkarılmıştır.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220,50 | 220,50 |
3 | 80,32 | 240,96 |
6 | 42,41 | 254,43 |
9 | 29,77 | 267,93 |
12 | 23,45 | 281,38 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220,50 | 220,50 |
3 | 80,32 | 240,96 |
6 | 42,41 | 254,43 |
9 | 29,77 | 267,93 |
12 | 23,45 | 281,38 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220,50 | 220,50 |
3 | 80,32 | 240,96 |
6 | 42,41 | 254,43 |
9 | 29,77 | 267,93 |
12 | 23,45 | 281,38 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220,50 | 220,50 |
3 | 80,32 | 240,96 |
6 | 42,41 | 254,43 |
9 | 29,77 | 267,93 |
12 | 23,45 | 281,38 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220,50 | 220,50 |
3 | 80,32 | 240,96 |
6 | 42,41 | 254,43 |
9 | 29,77 | 267,93 |
12 | 23,45 | 281,38 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220,50 | 220,50 |
3 | 80,32 | 240,96 |
6 | 42,41 | 254,43 |
9 | 29,77 | 267,93 |
12 | 23,45 | 281,38 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 220,50 | 220,50 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Bu çalışmanın konusunu, bir kitle iletişim aracı olarak reklam filmlerinde hipergerçeklik ve bir hipergerçeklik aracı olarak popüler sanat arasındaki ilişkinin irdelenmesi oluşturmaktadır. Çalışmada bir kitle iletişim aracı olarak reklam filmlerinde hipergerçeklik üretimi, reklam filmlerinde bir hipergerçeklik aracı olarak popüler sanat imgeleri kullanımı ele alınmıştır. Çalışmanın temel amacı, reklam filmlerinde hipergerçeklik ve popüler sanat arasındaki ilişkinin ortaya konulmasıdır. Çalışma ile reklam filmlerinde hipergerçeklik üretiminin açıklanması ve bir hipergerçeklik aracı olarak popüler sanat imgelerinin kullanımının incelenmesi hedeflenmiştir. Bu hedef doğrultusunda, Baudrillard’ın hipergerçeklik kuramı doğrultusunda hareket edilecek olup, bir medya aracı olarak reklam filmlerinde hipergerçeklik üretimi ve hipergerçeklik üretiminde popüler sanatın rolü üzerinde durulmuştur. Bu kapsamda çalışmada içerik analizi ve göstergebilimsel analiz yöntemlerinden yararlanılmıştır. Elde edilen bulgular değerlendirildiğinde, reklam filmlerinde popüler sanat imgelerinin hipergerçeklik aracı olarak kullanımının markalar için pozitif yönde bir yansımasının bulunduğu ortaya çıkarılmıştır.