Sahnemizin Değerleri

Stok Kodu:
9786257460125
Boyut:
15x21
Sayfa Sayısı:
200
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2022-08
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%15 indirimli
225,00TL
191,25TL
Taksitli fiyat: 12 x 20,34TL
Havale/EFT ile: 187,43TL
Temin süresi 6 gündür.
9786257460125
632672
Sahnemizin Değerleri
Sahnemizin Değerleri
191.25

Gazeteci, yazar ve çevirmen Burhan Arpad’ın “Türk sahnesi için yazılmış ilk Batılı eser” sözleriyle selamladığı Sahnemizin Değerleri, ömrünü sahneye adamış Aşod Madatyan’ın Osmanlı-Türkiye tiyatro tarihinde iz bırakmış yıldız oyunculara dair inceleme yazılarından oluşuyor. İlk kez 1943-44’te yayımlanan, sonra her nasılsa unutulan bu kayıp hazinede kimler yok ki? Madatyan’ın pek çoğunu yakından tanıdığı, birlikte sahne aldığı veya oyunlarını yönettiği Kâmil Rıza, Ahmet Fehim, Arusyag Papazyan, Bedia Muvahhit, Cahide Sonku, Mardiros Mınakyan, Muhsin Ertuğrul, Naşit Özcan, Neyire Ertuğrul, Bedros Atamyan, Halide Pişkin ve daha pek çok oyuncu hakkında birinci ağızdan tanıklıklar, yılların emeğine dayanan derinlikli eleştiriler… Sahnemizin Değerleri’nin sayfalarında tiyatro tarihimizin en önemli simaları resmigeçit yapıyor.
“Merakla ve sevinçle okudum. Çünkü dostumun beyaz bir yün yumağına benzeyen ak saçları sahnede ağarmıştır. Elli seneden bu tarafa, gelmiş geçmiş bütün artistleri tanır, birçoklarıyla oynamış, birçoklarıyla dostluk tesis etmiştir. Hepsini bütün hususiyetleriyle bilir. Binaenaleyh, gördüğümüz, görmediğimiz, tanıdığımız, tanımadığımız artistlerin sanat hüviyetlerini tahlil etmeye hakkı ve salahiyeti vardır. Sevinçle okudum, çünkü bu suretle, tiyatro kütüphanesinin boş raflarına, bu işin meraklılarını her zaman aydınlatabilecek bir eser konuyordu.”
Nusret Safa Coşkun

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 191,25    191,25   
3 69,67    209,00   
6 36,78    220,68   
9 25,82    232,39   
12 20,34    244,05   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 191,25    191,25   
3 69,67    209,00   
6 36,78    220,68   
9 25,82    232,39   
12 20,34    244,05   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 191,25    191,25   
3 69,67    209,00   
6 36,78    220,68   
9 25,82    232,39   
12 20,34    244,05   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 191,25    191,25   
3 69,67    209,00   
6 36,78    220,68   
9 25,82    232,39   
12 20,34    244,05   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 191,25    191,25   
3 69,67    209,00   
6 36,78    220,68   
9 25,82    232,39   
12 20,34    244,05   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 191,25    191,25   
3 69,67    209,00   
6 36,78    220,68   
9 25,82    232,39   
12 20,34    244,05   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 191,25    191,25   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

Gazeteci, yazar ve çevirmen Burhan Arpad’ın “Türk sahnesi için yazılmış ilk Batılı eser” sözleriyle selamladığı Sahnemizin Değerleri, ömrünü sahneye adamış Aşod Madatyan’ın Osmanlı-Türkiye tiyatro tarihinde iz bırakmış yıldız oyunculara dair inceleme yazılarından oluşuyor. İlk kez 1943-44’te yayımlanan, sonra her nasılsa unutulan bu kayıp hazinede kimler yok ki? Madatyan’ın pek çoğunu yakından tanıdığı, birlikte sahne aldığı veya oyunlarını yönettiği Kâmil Rıza, Ahmet Fehim, Arusyag Papazyan, Bedia Muvahhit, Cahide Sonku, Mardiros Mınakyan, Muhsin Ertuğrul, Naşit Özcan, Neyire Ertuğrul, Bedros Atamyan, Halide Pişkin ve daha pek çok oyuncu hakkında birinci ağızdan tanıklıklar, yılların emeğine dayanan derinlikli eleştiriler… Sahnemizin Değerleri’nin sayfalarında tiyatro tarihimizin en önemli simaları resmigeçit yapıyor.
“Merakla ve sevinçle okudum. Çünkü dostumun beyaz bir yün yumağına benzeyen ak saçları sahnede ağarmıştır. Elli seneden bu tarafa, gelmiş geçmiş bütün artistleri tanır, birçoklarıyla oynamış, birçoklarıyla dostluk tesis etmiştir. Hepsini bütün hususiyetleriyle bilir. Binaenaleyh, gördüğümüz, görmediğimiz, tanıdığımız, tanımadığımız artistlerin sanat hüviyetlerini tahlil etmeye hakkı ve salahiyeti vardır. Sevinçle okudum, çünkü bu suretle, tiyatro kütüphanesinin boş raflarına, bu işin meraklılarını her zaman aydınlatabilecek bir eser konuyordu.”
Nusret Safa Coşkun

Kapat