Mitos ya da mitoloji insanlığın bilinen tarihi kadar eskidir. Anlatıların doğaüstü niteliği dolayısıyla mitos hep tartışma konusu oldu. Mitos üzerine felsefi yahut
bilimsel incelemelerin olmadığı çağlarda mitos ile dinin gerilimli ilişkisi görüldü. Bu türden incelemeler ortaya çıktıktan sonra ise mitosun doğası, mitos ile akıl ve
akılcı ürün ilişkisi hep soruşturuldu. Mitos her şeyden önce bir düşünüş biçimidir. Mitosu anlama onun iç yapısını ve mantığını anlamaktan geçer. Mitosun
temelindeki düşünüş biçimini keşfedip açığa çıkarmayı amaçlayan bu eserde, mitosa can veren bilinç yapısı, mitosun algı ve düşünüş biçimi olması yanında
yaşama dünyasındaki yeri ve konumu, kutsal kavramı ile mitosun ilişkisi, mitos ile sembol bağlantısı ve mitik bilinçteki değişim ele alınmaktadır.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 191,80 | 191,80 |
3 | 69,87 | 209,60 |
6 | 36,89 | 221,32 |
9 | 25,90 | 233,06 |
12 | 20,40 | 244,76 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 191,80 | 191,80 |
3 | 69,87 | 209,60 |
6 | 36,89 | 221,32 |
9 | 25,90 | 233,06 |
12 | 20,40 | 244,76 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 191,80 | 191,80 |
3 | 69,87 | 209,60 |
6 | 36,89 | 221,32 |
9 | 25,90 | 233,06 |
12 | 20,40 | 244,76 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 191,80 | 191,80 |
3 | 69,87 | 209,60 |
6 | 36,89 | 221,32 |
9 | 25,90 | 233,06 |
12 | 20,40 | 244,76 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 191,80 | 191,80 |
3 | 69,87 | 209,60 |
6 | 36,89 | 221,32 |
9 | 25,90 | 233,06 |
12 | 20,40 | 244,76 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 191,80 | 191,80 |
3 | 69,87 | 209,60 |
6 | 36,89 | 221,32 |
9 | 25,90 | 233,06 |
12 | 20,40 | 244,76 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 191,80 | 191,80 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Mitos ya da mitoloji insanlığın bilinen tarihi kadar eskidir. Anlatıların doğaüstü niteliği dolayısıyla mitos hep tartışma konusu oldu. Mitos üzerine felsefi yahut
bilimsel incelemelerin olmadığı çağlarda mitos ile dinin gerilimli ilişkisi görüldü. Bu türden incelemeler ortaya çıktıktan sonra ise mitosun doğası, mitos ile akıl ve
akılcı ürün ilişkisi hep soruşturuldu. Mitos her şeyden önce bir düşünüş biçimidir. Mitosu anlama onun iç yapısını ve mantığını anlamaktan geçer. Mitosun
temelindeki düşünüş biçimini keşfedip açığa çıkarmayı amaçlayan bu eserde, mitosa can veren bilinç yapısı, mitosun algı ve düşünüş biçimi olması yanında
yaşama dünyasındaki yeri ve konumu, kutsal kavramı ile mitosun ilişkisi, mitos ile sembol bağlantısı ve mitik bilinçteki değişim ele alınmaktadır.