Sevgili Wanda

Stok Kodu:
9786051855479
Boyut:
14x20
Sayfa Sayısı:
248
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2020-12
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%20 indirimli
135,00TL
108,00TL
Taksitli fiyat: 12 x 11,48TL
Havale/EFT ile: 105,84TL
Temin süresi 6 gündür.
9786051855479
445293
Sevgili Wanda
Sevgili Wanda
108.00

1912 Nobel Edebiyat Ödülü, Gerhart Johann Robert Hauptmann'a ‘Öncelikli olarak dramatik sanatlar alanındaki verimli, çeşitli ve olağanüstü üretimi nedeniyle' verilmiştir.”
Nobel Ödül Komitesi

Natüralizmin Almanya'daki en önemli temsilcilerinden Gerhart Hauptmann, tıpkı bu romanın kahramanı Haake gibi heykeltıraştı ve uzun bir süre Roma'da yaşadı. Tiyatro eserleriyle ünlenen, 1912'de Nobel Edebiyat Ödülü'nü kazanan Hauptmann'ın 1926 yılında kaleme aldığı Sevgili Wanda, yazarın ilginç yaşamöyküsünden taşıdığı izlerle de özel bir yere sahiptir.

Sevgili Wanda, heykeltıraş Paul Haake ile bir sirk kızı olan Wanda arasındaki gelgitlerle dolu aşkın üzerine kuruludur. Sanatında emin adımlarla ilerleyen yetenekli heykeltıraş Haake, genç Wanda'ya büyük bir tutkuyla bağlanır. Meslek hayatını riske atmak pahasına; zenginliği, şöhreti ve unvanı elinin tersiyle itip Wanda'nın çalıştığı sirkin peşine takılır, hatta bu uğurda ölümü göze alır. Aşkın Wanda cephesindeyse durum son derece karışıktır.

Sevgili Wanda, sevilip sevilmediğini ömrünün sonuna dek anlayamayan bir adamın, parmaklarıyla soğuk heykeller yontan bir sanatçının, aşkın o beyaz körlüğünün hikâyesi.


“Gerhart Hauptmann'ın yapıtı, tüm sonuçları ve çıkarımlarıyla, hayatın ölümü de kapsayan bütünselliğiyle hep bir ilişki içindedir.”
Rudolf Kayser

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 108,00    108,00   
3 39,34    118,02   
6 20,77    124,62   
9 14,58    131,23   
12 11,48    137,82   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 108,00    108,00   
3 39,34    118,02   
6 20,77    124,62   
9 14,58    131,23   
12 11,48    137,82   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 108,00    108,00   
3 39,34    118,02   
6 20,77    124,62   
9 14,58    131,23   
12 11,48    137,82   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 108,00    108,00   
3 39,34    118,02   
6 20,77    124,62   
9 14,58    131,23   
12 11,48    137,82   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 108,00    108,00   
3 39,34    118,02   
6 20,77    124,62   
9 14,58    131,23   
12 11,48    137,82   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 108,00    108,00   
3 39,34    118,02   
6 20,77    124,62   
9 14,58    131,23   
12 11,48    137,82   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 108,00    108,00   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

1912 Nobel Edebiyat Ödülü, Gerhart Johann Robert Hauptmann'a ‘Öncelikli olarak dramatik sanatlar alanındaki verimli, çeşitli ve olağanüstü üretimi nedeniyle' verilmiştir.”
Nobel Ödül Komitesi

Natüralizmin Almanya'daki en önemli temsilcilerinden Gerhart Hauptmann, tıpkı bu romanın kahramanı Haake gibi heykeltıraştı ve uzun bir süre Roma'da yaşadı. Tiyatro eserleriyle ünlenen, 1912'de Nobel Edebiyat Ödülü'nü kazanan Hauptmann'ın 1926 yılında kaleme aldığı Sevgili Wanda, yazarın ilginç yaşamöyküsünden taşıdığı izlerle de özel bir yere sahiptir.

Sevgili Wanda, heykeltıraş Paul Haake ile bir sirk kızı olan Wanda arasındaki gelgitlerle dolu aşkın üzerine kuruludur. Sanatında emin adımlarla ilerleyen yetenekli heykeltıraş Haake, genç Wanda'ya büyük bir tutkuyla bağlanır. Meslek hayatını riske atmak pahasına; zenginliği, şöhreti ve unvanı elinin tersiyle itip Wanda'nın çalıştığı sirkin peşine takılır, hatta bu uğurda ölümü göze alır. Aşkın Wanda cephesindeyse durum son derece karışıktır.

Sevgili Wanda, sevilip sevilmediğini ömrünün sonuna dek anlayamayan bir adamın, parmaklarıyla soğuk heykeller yontan bir sanatçının, aşkın o beyaz körlüğünün hikâyesi.


“Gerhart Hauptmann'ın yapıtı, tüm sonuçları ve çıkarımlarıyla, hayatın ölümü de kapsayan bütünselliğiyle hep bir ilişki içindedir.”
Rudolf Kayser

Kapat