Gerçekçi ve gerçekli hikâye dünyasının öne çıkan isimlerinden Cihan Aktaş Son Büyülü Günler'de "kaybolmuş ışığı" arayan kahramanlarıyla karşımızda. Bireysellikle toplumsallığı harmanlayan bir duyarlığı var Aktaş'ın. Kadın erkek ilişkilerinden evlilik sorunlarına; ev yaşamındaki ince ayrıntılardan toplumsal ilişkilere varan geniş bir yelpazede kadının konumunu hikâyeleştirmekte Son Büyülü Günler. Yazarın kullandığı, kişisel olankaygının ve maceranınözünde toplumsal olduğunu düşündüğünü kanıtlayan iç içe anlatım tekniği, bir anlatım zenginliği olarak da karşımıza çıkıyor.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 151,50 | 151,50 |
3 | 55,19 | 165,56 |
6 | 29,14 | 174,82 |
9 | 20,45 | 184,09 |
12 | 16,11 | 193,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 151,50 | 151,50 |
3 | 55,19 | 165,56 |
6 | 29,14 | 174,82 |
9 | 20,45 | 184,09 |
12 | 16,11 | 193,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 151,50 | 151,50 |
3 | 55,19 | 165,56 |
6 | 29,14 | 174,82 |
9 | 20,45 | 184,09 |
12 | 16,11 | 193,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 151,50 | 151,50 |
3 | 55,19 | 165,56 |
6 | 29,14 | 174,82 |
9 | 20,45 | 184,09 |
12 | 16,11 | 193,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 151,50 | 151,50 |
3 | 55,19 | 165,56 |
6 | 29,14 | 174,82 |
9 | 20,45 | 184,09 |
12 | 16,11 | 193,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 151,50 | 151,50 |
3 | 55,19 | 165,56 |
6 | 29,14 | 174,82 |
9 | 20,45 | 184,09 |
12 | 16,11 | 193,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 151,50 | 151,50 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Gerçekçi ve gerçekli hikâye dünyasının öne çıkan isimlerinden Cihan Aktaş Son Büyülü Günler'de "kaybolmuş ışığı" arayan kahramanlarıyla karşımızda. Bireysellikle toplumsallığı harmanlayan bir duyarlığı var Aktaş'ın. Kadın erkek ilişkilerinden evlilik sorunlarına; ev yaşamındaki ince ayrıntılardan toplumsal ilişkilere varan geniş bir yelpazede kadının konumunu hikâyeleştirmekte Son Büyülü Günler. Yazarın kullandığı, kişisel olankaygının ve maceranınözünde toplumsal olduğunu düşündüğünü kanıtlayan iç içe anlatım tekniği, bir anlatım zenginliği olarak da karşımıza çıkıyor.