Stanislavski’den Grotowski’ye Meyerhold’den Brecht’e Oyunculukta Yöntem ve Rol Çalışmaları

Stok Kodu:
9786052819944
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
160
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2020-07
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%20 indirimli
230,00TL
184,00TL
Taksitli fiyat: 12 x 19,57TL
Havale/EFT ile: 180,32TL
Temin süresi 6 gündür.
9786052819944
455514
Stanislavski’den Grotowski’ye Meyerhold’den Brecht’e Oyunculukta Yöntem ve Rol Çalışmaları
Stanislavski’den Grotowski’ye Meyerhold’den Brecht’e Oyunculukta Yöntem ve Rol Çalışmaları
184.00

Ömer Yıldırım'ın tiyatro insanlarıyla yaptığı bu görüşmelerde ülkemizde tiyatro sanatının gerçek durumunun ne olduğu ve daha başarılı bir duruma gelmesi için neler yapılması gerektiği konusu değişik açılardan irdelenerek aydınlatılmaya çalışılıyor. Görüşülen sanatçıların sorulara verdikleri yanıtları okudukça önümüzde her biri farklı ve özgün yöntemlerle kendini ayırt eden okulların kapıları açılıyor. Yale Tiyatro Okulu, Actor's Studio, Royal Academy of Dramatic Art gibi batılı ülkelerdeki eğitim kurumlarıyla Türkiye'deki konservatuarlar ve tiyatro okullarını karşılaştırabileceğimiz çeşitli boyutlar ortaya çıkıyor. Dünyadaki kültür politikalarının tiyatro sanatını ve dolayısıyla oyuncunun yetişmesini nasıl etkilediği, sahne ve seyirci kitlesinin etkileşimi gibi sorunların da tartışıldığını görüyoruz. Prof. Dr. Cevat Çapan

Role nasıl hazırlanıyorlar? Ayla Algan, Can Gürzap, Engin Alkan, Haldun Dormen, Haluk Bilginer, İpek Bilgin, Kayhan Yıldızoğlu, Metin Akpınar, Serkan Keskin, Suna Keskin ve Zafer Algöz Bu söyleşileri yaparken; amaç, oyunculuk yöntemleri ve rol çalışmalarını teorik çalışmalardan öğrenmek yerine bizzat oyunculuk eğitimi veren tiyatro oyuncularının deneyimlerinden yararlanmak ve uyguladıkları yöntemleri öğrenmek üzere bir saha çalışması yapmaktı. Benim için büyük bir kazanç oldu. Ömer Yıldırım

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 184,00    184,00   
3 67,03    201,08   
6 35,39    212,32   
9 24,84    223,58   
12 19,57    234,80   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 184,00    184,00   
3 67,03    201,08   
6 35,39    212,32   
9 24,84    223,58   
12 19,57    234,80   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 184,00    184,00   
3 67,03    201,08   
6 35,39    212,32   
9 24,84    223,58   
12 19,57    234,80   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 184,00    184,00   
3 67,03    201,08   
6 35,39    212,32   
9 24,84    223,58   
12 19,57    234,80   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 184,00    184,00   
3 67,03    201,08   
6 35,39    212,32   
9 24,84    223,58   
12 19,57    234,80   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 184,00    184,00   
3 67,03    201,08   
6 35,39    212,32   
9 24,84    223,58   
12 19,57    234,80   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 184,00    184,00   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

Ömer Yıldırım'ın tiyatro insanlarıyla yaptığı bu görüşmelerde ülkemizde tiyatro sanatının gerçek durumunun ne olduğu ve daha başarılı bir duruma gelmesi için neler yapılması gerektiği konusu değişik açılardan irdelenerek aydınlatılmaya çalışılıyor. Görüşülen sanatçıların sorulara verdikleri yanıtları okudukça önümüzde her biri farklı ve özgün yöntemlerle kendini ayırt eden okulların kapıları açılıyor. Yale Tiyatro Okulu, Actor's Studio, Royal Academy of Dramatic Art gibi batılı ülkelerdeki eğitim kurumlarıyla Türkiye'deki konservatuarlar ve tiyatro okullarını karşılaştırabileceğimiz çeşitli boyutlar ortaya çıkıyor. Dünyadaki kültür politikalarının tiyatro sanatını ve dolayısıyla oyuncunun yetişmesini nasıl etkilediği, sahne ve seyirci kitlesinin etkileşimi gibi sorunların da tartışıldığını görüyoruz. Prof. Dr. Cevat Çapan

Role nasıl hazırlanıyorlar? Ayla Algan, Can Gürzap, Engin Alkan, Haldun Dormen, Haluk Bilginer, İpek Bilgin, Kayhan Yıldızoğlu, Metin Akpınar, Serkan Keskin, Suna Keskin ve Zafer Algöz Bu söyleşileri yaparken; amaç, oyunculuk yöntemleri ve rol çalışmalarını teorik çalışmalardan öğrenmek yerine bizzat oyunculuk eğitimi veren tiyatro oyuncularının deneyimlerinden yararlanmak ve uyguladıkları yöntemleri öğrenmek üzere bir saha çalışması yapmaktı. Benim için büyük bir kazanç oldu. Ömer Yıldırım

Kapat