“...Dramatik yapıyı öğrenmiş ama yazmak için bir yöntem, bir formül arayan öğrenci için
nasıl daha konforlu bir yazma alanı oluşturulabilir; kendisini mesleki olarak konumlandırması için
öğrenci nasıl desteklenebilir?
Dramaturginin aslında oyun yazarlığından bambaşka bir iş olmadığı, çözümleme becerisi yanında
yazarlığın da merkezde yer aldığı özgün bir üretim olduğu nasıl vurgulanır?
Tiyatro eleştirisinin yargıya varmaktan çok, eserle birlikte düşünme, sanatı anlam ve heyecan üreten bir mekanizma olarak
çalıştırma, üstelik bunu içtenlikle, yazarlık kaygısıyla yapma nasıl öğretilir? Bu üç soruyu yanıtlamaya odaklandım.
Bunun için dramatik yapının ne olduğunu anlatmak yerine, yazma süreci için kendi verdiğim derslerde kullandığım pratik bir öneriyle
katkıda bulunmaya çalıştım...”
Özlem Belkıs
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 127,50 | 127,50 |
3 | 46,44 | 139,33 |
6 | 24,52 | 147,12 |
9 | 17,21 | 154,93 |
12 | 13,56 | 162,70 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 127,50 | 127,50 |
3 | 46,44 | 139,33 |
6 | 24,52 | 147,12 |
9 | 17,21 | 154,93 |
12 | 13,56 | 162,70 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 127,50 | 127,50 |
3 | 46,44 | 139,33 |
6 | 24,52 | 147,12 |
9 | 17,21 | 154,93 |
12 | 13,56 | 162,70 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 127,50 | 127,50 |
3 | 46,44 | 139,33 |
6 | 24,52 | 147,12 |
9 | 17,21 | 154,93 |
12 | 13,56 | 162,70 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 127,50 | 127,50 |
3 | 46,44 | 139,33 |
6 | 24,52 | 147,12 |
9 | 17,21 | 154,93 |
12 | 13,56 | 162,70 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 127,50 | 127,50 |
3 | 46,44 | 139,33 |
6 | 24,52 | 147,12 |
9 | 17,21 | 154,93 |
12 | 13,56 | 162,70 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 127,50 | 127,50 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
“...Dramatik yapıyı öğrenmiş ama yazmak için bir yöntem, bir formül arayan öğrenci için
nasıl daha konforlu bir yazma alanı oluşturulabilir; kendisini mesleki olarak konumlandırması için
öğrenci nasıl desteklenebilir?
Dramaturginin aslında oyun yazarlığından bambaşka bir iş olmadığı, çözümleme becerisi yanında
yazarlığın da merkezde yer aldığı özgün bir üretim olduğu nasıl vurgulanır?
Tiyatro eleştirisinin yargıya varmaktan çok, eserle birlikte düşünme, sanatı anlam ve heyecan üreten bir mekanizma olarak
çalıştırma, üstelik bunu içtenlikle, yazarlık kaygısıyla yapma nasıl öğretilir? Bu üç soruyu yanıtlamaya odaklandım.
Bunun için dramatik yapının ne olduğunu anlatmak yerine, yazma süreci için kendi verdiğim derslerde kullandığım pratik bir öneriyle
katkıda bulunmaya çalıştım...”
Özlem Belkıs