Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin

Stok Kodu:
9786257407144
Boyut:
16.5x24
Sayfa Sayısı:
216
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2022-11
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%30 indirimli
165,00TL
115,50TL
Taksitli fiyat: 12 x 12,28TL
Temin süresi 6 gündür.
9786257407144
692280
Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin
Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin
115.50

C# programlama dili ile yeni tanışanlar için bu kitap, 30 adımda nesne yönelimli programlamada kullanılan soyut kavramları, örnek bir Unity 2D oyun projesi üzerinden, somuta dönüştürmeyi ve anlaşılır kılmayı hedeflemektedir. Sektördeki örneklerinden farklı olarak kullandığı ilerlemeli adımlar-teorik konular sarmalı yöntemi sayesinde, teorik konuları eş zamanlı pratiğe dönüştürerek kavramların ve best practice’lerin zihin haritasına kolaylıkla yerleşmesini sağlar. Sahip olduğu içerik sırası, tamamıyla bu yönteme göre oluşturulduğundan, kitap önceki öğrenmeleri destekleyen süreçler ve ipuçları sunar.

İÇİNDEKİLER:

C# Hakkında Genel Bilgiler 

C# Arayüz Kavramı

C# Eş Yordam Kavramı

C# Kapsülleme Kavramı

Singleton Tasarım Deseni

C# Yapıcı Metotlar

C# CallBack Mekanizmaları

C# Lambda İfadeleri

C# Delegate ve Event Kavramları

C# Erişim Belirleyiciler

Tüm Kodlar ve Açıklamaları 

Unity’de Bir Script’in Hayat Döngüsü

Unity Editörünü Yakından Tanıma

Unity’de Kodlama Prensipleri

Unity’de Olay Tasarımı

Unity’de Kullanılan Önemli Sınıflar

Unity’de Prefab Kavramı

iTween ile Nesnelere Hareket Kazandırma

UnityEvent Kavramı      

Dijital Anlamda Oyunlaştırma Elementleri

Oyuna Ses ve Efekt Ekleme

Area Effector 2D ve Diğer Bileşenler

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 115,50    115,50   
3 42,07    126,22   
6 22,21    133,28   
9 15,59    140,34   
12 12,28    147,39   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 115,50    115,50   
3 42,07    126,22   
6 22,21    133,28   
9 15,59    140,34   
12 12,28    147,39   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 115,50    115,50   
3 42,07    126,22   
6 22,21    133,28   
9 15,59    140,34   
12 12,28    147,39   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 115,50    115,50   
3 42,07    126,22   
6 22,21    133,28   
9 15,59    140,34   
12 12,28    147,39   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 115,50    115,50   
3 42,07    126,22   
6 22,21    133,28   
9 15,59    140,34   
12 12,28    147,39   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 115,50    115,50   
3 42,07    126,22   
6 22,21    133,28   
9 15,59    140,34   
12 12,28    147,39   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 115,50    115,50   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

C# programlama dili ile yeni tanışanlar için bu kitap, 30 adımda nesne yönelimli programlamada kullanılan soyut kavramları, örnek bir Unity 2D oyun projesi üzerinden, somuta dönüştürmeyi ve anlaşılır kılmayı hedeflemektedir. Sektördeki örneklerinden farklı olarak kullandığı ilerlemeli adımlar-teorik konular sarmalı yöntemi sayesinde, teorik konuları eş zamanlı pratiğe dönüştürerek kavramların ve best practice’lerin zihin haritasına kolaylıkla yerleşmesini sağlar. Sahip olduğu içerik sırası, tamamıyla bu yönteme göre oluşturulduğundan, kitap önceki öğrenmeleri destekleyen süreçler ve ipuçları sunar.

İÇİNDEKİLER:

C# Hakkında Genel Bilgiler 

C# Arayüz Kavramı

C# Eş Yordam Kavramı

C# Kapsülleme Kavramı

Singleton Tasarım Deseni

C# Yapıcı Metotlar

C# CallBack Mekanizmaları

C# Lambda İfadeleri

C# Delegate ve Event Kavramları

C# Erişim Belirleyiciler

Tüm Kodlar ve Açıklamaları 

Unity’de Bir Script’in Hayat Döngüsü

Unity Editörünü Yakından Tanıma

Unity’de Kodlama Prensipleri

Unity’de Olay Tasarımı

Unity’de Kullanılan Önemli Sınıflar

Unity’de Prefab Kavramı

iTween ile Nesnelere Hareket Kazandırma

UnityEvent Kavramı      

Dijital Anlamda Oyunlaştırma Elementleri

Oyuna Ses ve Efekt Ekleme

Area Effector 2D ve Diğer Bileşenler

Kapat