Ahmed Yüksel Özemre aklın ışığında birçok meseleyi yeniden tartışmaya açıyor. Vahiy-Akıl ilişkisi çerçevesinde, aklın beşeri bir bilgi edinim tarzı olmasına karşılık vahyin ilahî bir bilgi iletim tarzı olduğunu vurgulayarak İslam’da aklın önemine dikkatleri çekip sınırını belirliyor. Kur’ân ve Sünnet’e göre aklın önemini belirterek, birçok kadim ve güncel mesele çerçevesinde, aklın Kur’ân ve Sünnet’i sorgulayan bir mertebede değil de haddi belirli bir hizmetkâr konumunda olduğunu inceleyen düşünceler ortaya koyuyor.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 350,40 | 350,40 |
3 | 127,64 | 382,92 |
6 | 67,39 | 404,33 |
9 | 47,31 | 425,77 |
12 | 37,26 | 447,15 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 350,40 | 350,40 |
3 | 127,64 | 382,92 |
6 | 67,39 | 404,33 |
9 | 47,31 | 425,77 |
12 | 37,26 | 447,15 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 350,40 | 350,40 |
3 | 127,64 | 382,92 |
6 | 67,39 | 404,33 |
9 | 47,31 | 425,77 |
12 | 37,26 | 447,15 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 350,40 | 350,40 |
3 | 127,64 | 382,92 |
6 | 67,39 | 404,33 |
9 | 47,31 | 425,77 |
12 | 37,26 | 447,15 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 350,40 | 350,40 |
3 | 127,64 | 382,92 |
6 | 67,39 | 404,33 |
9 | 47,31 | 425,77 |
12 | 37,26 | 447,15 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 350,40 | 350,40 |
3 | 127,64 | 382,92 |
6 | 67,39 | 404,33 |
9 | 47,31 | 425,77 |
12 | 37,26 | 447,15 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 350,40 | 350,40 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Ahmed Yüksel Özemre aklın ışığında birçok meseleyi yeniden tartışmaya açıyor. Vahiy-Akıl ilişkisi çerçevesinde, aklın beşeri bir bilgi edinim tarzı olmasına karşılık vahyin ilahî bir bilgi iletim tarzı olduğunu vurgulayarak İslam’da aklın önemine dikkatleri çekip sınırını belirliyor. Kur’ân ve Sünnet’e göre aklın önemini belirterek, birçok kadim ve güncel mesele çerçevesinde, aklın Kur’ân ve Sünnet’i sorgulayan bir mertebede değil de haddi belirli bir hizmetkâr konumunda olduğunu inceleyen düşünceler ortaya koyuyor.