Varlığın İki Kutbu İbn Arabi ve Heidegger’i Birlikte Okumak: Hakikatin Özü ve Leitmotifler

Stok Kodu:
9786057670229
Boyut:
13x20
Sayfa Sayısı:
120
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2020-07
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Kategori:
%25 indirimli
150,00TL
112,50TL
Taksitli fiyat: 12 x 11,96TL
Havale/EFT ile: 110,25TL
Temin süresi 6 gündür.
9786057670229
466525
Varlığın İki Kutbu
Varlığın İki Kutbu İbn Arabi ve Heidegger’i Birlikte Okumak: Hakikatin Özü ve Leitmotifler
112.50

On üç buçuk milyar yıl önce, nokta-i gaybdan aşk ile süzülegelen dâsitâni varoluşumuzun, sonsuzluktan gelip sonsuzluğa gitmekte olduğunu söylüyor arifân ve hezârfen ilim insanları…

Hû ve Hüve'den sudûr etmiş olan bu ilahî kozmogoninin her bir nüvesi, yani şimdiki meşhûr adıyla “Tanrı Parçacığı”, ilk kaynağından ve hâs rabbiyesinden aldığı mümkünleriyle ve varoluşsal özüyle mütemadiyen aşk yolcuğuna devam ediyor.

Hâsılı, cümle varlık, varoluşun koynunda, adeta bir aşk demeti olarak kendi mertebesinin bir ümmeti, yahut bir milleti olmayı deruhte ediyor: Kuşlar, balıklar, ağaçlar, dağlar, taşlar, cânlar, cinler, şeyâtin, melekler, felekler, burçlar, yıldızlar, süpernovalar, galaksiler ve daha neler…

Ve husûsen insan… Varlığın gözbebeği… Ontolojik bir ilke… Varoluşun onuru ve övüncü… Hakk'ın aynası, halkın mayası… Kaderin ve kazânın mihveri… Doğunun bilgesi, Batının epistemesi… Etik ve estetiğin hâmurkârı… Âlemlerin hükümdârı…

İnsan; varlığın pişekârı… Husûsen insan-ı kâmil… Şifâcı, inşâcı, emek ve değer üreten kutlu bir Sultan…

Elinizdeki bu mütevazî çalışma, Doğu hikemiyâtının ve Batı metafiziğinin patikalarında insanın ve husûsen ‘insan-ı kâmil'in ayak izlerini takip ederek, Heidegger'in “Varlık ve Zaman” ilişkisini, İbn Arabî'nin “Varlık ve İnsan” bitişikliğinde yeniden konumlandırmaya çalışıyor.

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 112,50    112,50   
3 40,98    122,94   
6 21,64    129,81   
9 15,19    136,70   
12 11,96    143,56   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 112,50    112,50   
3 40,98    122,94   
6 21,64    129,81   
9 15,19    136,70   
12 11,96    143,56   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 112,50    112,50   
3 40,98    122,94   
6 21,64    129,81   
9 15,19    136,70   
12 11,96    143,56   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 112,50    112,50   
3 40,98    122,94   
6 21,64    129,81   
9 15,19    136,70   
12 11,96    143,56   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 112,50    112,50   
3 40,98    122,94   
6 21,64    129,81   
9 15,19    136,70   
12 11,96    143,56   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 112,50    112,50   
3 40,98    122,94   
6 21,64    129,81   
9 15,19    136,70   
12 11,96    143,56   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 112,50    112,50   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

On üç buçuk milyar yıl önce, nokta-i gaybdan aşk ile süzülegelen dâsitâni varoluşumuzun, sonsuzluktan gelip sonsuzluğa gitmekte olduğunu söylüyor arifân ve hezârfen ilim insanları…

Hû ve Hüve'den sudûr etmiş olan bu ilahî kozmogoninin her bir nüvesi, yani şimdiki meşhûr adıyla “Tanrı Parçacığı”, ilk kaynağından ve hâs rabbiyesinden aldığı mümkünleriyle ve varoluşsal özüyle mütemadiyen aşk yolcuğuna devam ediyor.

Hâsılı, cümle varlık, varoluşun koynunda, adeta bir aşk demeti olarak kendi mertebesinin bir ümmeti, yahut bir milleti olmayı deruhte ediyor: Kuşlar, balıklar, ağaçlar, dağlar, taşlar, cânlar, cinler, şeyâtin, melekler, felekler, burçlar, yıldızlar, süpernovalar, galaksiler ve daha neler…

Ve husûsen insan… Varlığın gözbebeği… Ontolojik bir ilke… Varoluşun onuru ve övüncü… Hakk'ın aynası, halkın mayası… Kaderin ve kazânın mihveri… Doğunun bilgesi, Batının epistemesi… Etik ve estetiğin hâmurkârı… Âlemlerin hükümdârı…

İnsan; varlığın pişekârı… Husûsen insan-ı kâmil… Şifâcı, inşâcı, emek ve değer üreten kutlu bir Sultan…

Elinizdeki bu mütevazî çalışma, Doğu hikemiyâtının ve Batı metafiziğinin patikalarında insanın ve husûsen ‘insan-ı kâmil'in ayak izlerini takip ederek, Heidegger'in “Varlık ve Zaman” ilişkisini, İbn Arabî'nin “Varlık ve İnsan” bitişikliğinde yeniden konumlandırmaya çalışıyor.

Kapat