Hitchcock'un en iyi filmlerinden birisi olarak kabul edilen Vertigo (1958) aynı zamanda sinemanın doruk noktalarındandır. Film temelde romantik bir takıntıyı izler. Scottie (James Stewart) California'daki uzak bir kiliseye dek Madeleine/Judy'yi (Kim Novak) izler. Novak soğuk, mesafeli ve incinebilirken, kariyerinin en karanlık rolündeki Stewart görünüşteki sağlıklılığının altında o kadar hasarlıdır.
Hitchcock'un en kişisel filmi olan Vertigo aynı zamanda yaratıcı işbirliğinin de en güzel örneklerindendir. Charles Barr, senaristlerin filme katkısını tek tek gösterir. Metinsel ve alt-metinsel çözümlemenin bireşimiyle Vertigo'nun neden hâlâ bizi kendisine hayran bıraktığını açıklar.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 156,00 | 156,00 |
3 | 56,83 | 170,48 |
6 | 30,00 | 180,01 |
9 | 21,06 | 189,56 |
12 | 16,59 | 199,07 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 156,00 | 156,00 |
3 | 56,83 | 170,48 |
6 | 30,00 | 180,01 |
9 | 21,06 | 189,56 |
12 | 16,59 | 199,07 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 156,00 | 156,00 |
3 | 56,83 | 170,48 |
6 | 30,00 | 180,01 |
9 | 21,06 | 189,56 |
12 | 16,59 | 199,07 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 156,00 | 156,00 |
3 | 56,83 | 170,48 |
6 | 30,00 | 180,01 |
9 | 21,06 | 189,56 |
12 | 16,59 | 199,07 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 156,00 | 156,00 |
3 | 56,83 | 170,48 |
6 | 30,00 | 180,01 |
9 | 21,06 | 189,56 |
12 | 16,59 | 199,07 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 156,00 | 156,00 |
3 | 56,83 | 170,48 |
6 | 30,00 | 180,01 |
9 | 21,06 | 189,56 |
12 | 16,59 | 199,07 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 156,00 | 156,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Hitchcock'un en iyi filmlerinden birisi olarak kabul edilen Vertigo (1958) aynı zamanda sinemanın doruk noktalarındandır. Film temelde romantik bir takıntıyı izler. Scottie (James Stewart) California'daki uzak bir kiliseye dek Madeleine/Judy'yi (Kim Novak) izler. Novak soğuk, mesafeli ve incinebilirken, kariyerinin en karanlık rolündeki Stewart görünüşteki sağlıklılığının altında o kadar hasarlıdır.
Hitchcock'un en kişisel filmi olan Vertigo aynı zamanda yaratıcı işbirliğinin de en güzel örneklerindendir. Charles Barr, senaristlerin filme katkısını tek tek gösterir. Metinsel ve alt-metinsel çözümlemenin bireşimiyle Vertigo'nun neden hâlâ bizi kendisine hayran bıraktığını açıklar.