Visual C ve Visual Basic Örnekleriyle WPF Tabanlı Nesneye Yönelik Görsel Programlama

Stok Kodu:
9786053203193
Boyut:
16x24
Sayfa Sayısı:
360
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2016-01
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
1. Hamur
%15 indirimli
315,00TL
267,75TL
Taksitli fiyat: 12 x 28,47TL
Temin süresi 6 gündür.
9786053203193
518940
Visual C ve Visual Basic Örnekleriyle WPF Tabanlı Nesneye Yönelik Görsel Programlama
Visual C ve Visual Basic Örnekleriyle WPF Tabanlı Nesneye Yönelik Görsel Programlama
267.75

Bu kitap nesneye yönelik programlama yöntemlerini görsel uygulama örnekleriyle öğrenmek isteyenler içindir. Uygulama örnekleri .NET tabanlı programlama dilleri C# ve Visual Basic ile nesne özellikleriyle bağlantılı görsel öğeler sunan WPF tabanı üzerinde geliştirilmiştir. Anlaşılır ve kısa adımları izleyerek, programlamaya yeni başlayan okuyucuların bile işlerine yarayacak bilgi ve yetenekler kazanacaklarını umuyoruz. Bu programlama dillerini hiç bilmeyenler kitap sonundaki ek bölümlerde örnekleri izlemelerini sağlayacak giriş düzeyinde bilgiler bulacaktır. WPF tabanına yeni giriş yapanlar için de en sık kullanacakları görsel öğeleri işe yarar şekilde kullanmaya yetecek bilgileri ara bölümlerde sunulmuştur.

CD içeriğindeki kitaptaki proje örneklerini oluşturacak kod dosyalarının son hallerini bulacaksınız. Kendi projenizi oluştururken geldiğiniz son aşamada kontrol yapmak için bu dosyaların içeriğine bakabilirsiniz.

  • Bankamatik Projesi
  • Arayüz ve Sınıf Tanımı ve Örneği.
  • Kargo Projesi
  • Nesne ve Ortak Değişken Kavramı.
  • Market Projesi
  • Listeler Yöntemi ve ObservableCollection Listesi Oluşturulması.
  • Banka Projesi
  • Arabirim (İnterface) Kullanılması.
  • Dizi Projesi
  • Nesne Karşılaştırması.
  • Kesir Projesi
  • Sayı Türleri Arasında Dönüştürme İşlemleri.
  • Metin Dosya Projesi
  • Karakter Dizileri ve İşlemleri.
  • Liste Projesi
  • Koleksiyon Sınıfı ve Fonksiyon işlemleri.
  • Banka Projesi
  • Türetilmiş Sınıf Nesneleri ve Listeyici Kontrol İşlemleri.
  • Arabirim Proje
  • Arabirime Sınıf Uyarlaması.
  • Fabrika Projesi
  • Sınıfların Ortak Özelliklerine Göre Gruplama.
  • Ağaç Projesi
  • Ağaç Yapısı Örneği.
  • Ag Proje
  • Nodlar, Canvas ve ItemsControl Örneği.
  • Kontrol Projesi
  • Kontrol Görünümü ve Stil Kavramı.
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 267,75    267,75   
3 97,53    292,60   
6 51,49    308,96   
9 36,15    325,34   
12 28,47    341,68   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 267,75    267,75   
3 97,53    292,60   
6 51,49    308,96   
9 36,15    325,34   
12 28,47    341,68   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 267,75    267,75   
3 97,53    292,60   
6 51,49    308,96   
9 36,15    325,34   
12 28,47    341,68   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 267,75    267,75   
3 97,53    292,60   
6 51,49    308,96   
9 36,15    325,34   
12 28,47    341,68   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 267,75    267,75   
3 97,53    292,60   
6 51,49    308,96   
9 36,15    325,34   
12 28,47    341,68   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 267,75    267,75   
3 97,53    292,60   
6 51,49    308,96   
9 36,15    325,34   
12 28,47    341,68   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 267,75    267,75   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

Bu kitap nesneye yönelik programlama yöntemlerini görsel uygulama örnekleriyle öğrenmek isteyenler içindir. Uygulama örnekleri .NET tabanlı programlama dilleri C# ve Visual Basic ile nesne özellikleriyle bağlantılı görsel öğeler sunan WPF tabanı üzerinde geliştirilmiştir. Anlaşılır ve kısa adımları izleyerek, programlamaya yeni başlayan okuyucuların bile işlerine yarayacak bilgi ve yetenekler kazanacaklarını umuyoruz. Bu programlama dillerini hiç bilmeyenler kitap sonundaki ek bölümlerde örnekleri izlemelerini sağlayacak giriş düzeyinde bilgiler bulacaktır. WPF tabanına yeni giriş yapanlar için de en sık kullanacakları görsel öğeleri işe yarar şekilde kullanmaya yetecek bilgileri ara bölümlerde sunulmuştur.

CD içeriğindeki kitaptaki proje örneklerini oluşturacak kod dosyalarının son hallerini bulacaksınız. Kendi projenizi oluştururken geldiğiniz son aşamada kontrol yapmak için bu dosyaların içeriğine bakabilirsiniz.

  • Bankamatik Projesi
  • Arayüz ve Sınıf Tanımı ve Örneği.
  • Kargo Projesi
  • Nesne ve Ortak Değişken Kavramı.
  • Market Projesi
  • Listeler Yöntemi ve ObservableCollection Listesi Oluşturulması.
  • Banka Projesi
  • Arabirim (İnterface) Kullanılması.
  • Dizi Projesi
  • Nesne Karşılaştırması.
  • Kesir Projesi
  • Sayı Türleri Arasında Dönüştürme İşlemleri.
  • Metin Dosya Projesi
  • Karakter Dizileri ve İşlemleri.
  • Liste Projesi
  • Koleksiyon Sınıfı ve Fonksiyon işlemleri.
  • Banka Projesi
  • Türetilmiş Sınıf Nesneleri ve Listeyici Kontrol İşlemleri.
  • Arabirim Proje
  • Arabirime Sınıf Uyarlaması.
  • Fabrika Projesi
  • Sınıfların Ortak Özelliklerine Göre Gruplama.
  • Ağaç Projesi
  • Ağaç Yapısı Örneği.
  • Ag Proje
  • Nodlar, Canvas ve ItemsControl Örneği.
  • Kontrol Projesi
  • Kontrol Görünümü ve Stil Kavramı.
Kapat